måndag, mars 26, 2007

accidentalbabies.

ok. innan jag kom hit, till new york, tyckte jag att det vore kul att ha sett miss regina spektor & mr damien rice innan jag åkte härifrån. jag antog att de skulle spela här så småningom eftersom alla spelar i new york, så småningom. och vad ser jag inte exakt ju nu ... ?!

damine rice - radio city music hall, new york city, new york, may 21, 2007.

yayayay. yayayayya. yayaya.

måste få tag på biljett. typ den för 59 $, den bästa. måste måste måste ha.

lyckas jag med det behöver jag inte åka till den här festivalen (som jag inte minns namnet på) som håller till i en stat, som jag inte heller minns namnet på, där damien och regina skulle ha spelat i sommar, i juli. utan jag behöver bara åka in till manhattan och vara världens lyckligaste. damien damien, i will come. på fredag, på fredag köper jag biljett. för nu är jag fattig efter philadelphia. jag äger cirka 10 $. men på fredag, då jäklar!

puss stacy.

Inga kommentarer: