måndag, mars 05, 2007

sebban!

hej sebban. agnes sebban alltså. jag behöver din hjälp!

för länge sedan, en obestämd tid sedan, så svarade du på en komentar där jag bad om tips på bra learning photoshop-sidor. du tipsade om webbdesignskolan och så var det en till sida (jag har för mig att det var du) du skrev något i stil med "speciellt är deras kapitel om att framhäva ansikten intressant" något sådant i alla fall. visst var det du som skrev det? säg att det var du som skrev det?! problemet är nu, jag glömde att spara länken och nu har letat febrilt efter det inlägget med din komntar (eller komentaren som jag tror mig minnas var från dig) men hittar ingenstans. så om du läser detta och om du råkar vara den personen som skrev det. kan du skriva adressen åt mig igen? vore toppen. tack på förhand.

ps. jag dissade dig inte på din fråga om julen i en judisk familj. fråga agnes, hon kan förklara. so don't be mad :p

stacy.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också veta så publisera adressen på bloggen när du får den! Tack!

Anonym sa...

Det var jag som skrev det! Här är länken, till dig också stina: http://www.moderskeppet.se/photoshop/guider.php . Gå ner en bit så hittar du kapitlet som heter "Lyft fram ansiktet". Det använde jag massor när jag gjorde mitt fotoprojekt. Snabbmask är riktigt kul. Annars räcker det ofta långt att ändra lite i nivåer och färgmättnad, allt står i guiden.
Och det där om julen - blev bara lite konstigt. Jag är inte alls mad. Hoppas du hade lika kul vecka 8 som agnes verkar ha haft!

Anonym sa...

haha. jaa. det var samma Ida. jag hade inte sett det bara. du önskade new york va? eller hamnade du bara där? jag har hört så himla mycket, jag uppskattar ärlighet verkligen, jag har bestämt mig för att åka, jag har inget bättre för mig mest. men jag har verkligen inga förväntningar längre. vilket iofs är bra. jag brukar läsa din blogg. det vore kul om jag hamnade någonstans i närheten tycker jag.

stasia sa...

sebban; tackar! :) föresten, agnes pinup bild var helt sjukt snygg. jag vill ha en kopia! ;) och vecka 8 var amazing! hoppas att du inte hade det för tråkigt hemma!

stina; there you go.

ida; ja, jag önskade newyork. eller ja, så nära det gick i alla fall. din resa blir nog bra. det blir som sagt vad man gör det till, med lite tur liksom :)

har du också önskat NY? lycka till med familjesökningen!