fredag, mars 02, 2007

backyard.

idag efter att det hade slutat att ösa ner. efter att alla vägarna hade blivit avstängda. så gick jag och mina barn ut och lekte på bakgården. deras älskningstoys är deras scooters och cyklar. min bästa toy är min crappy kamera. med rostfläcken mitt på skärmen. jag vet inte om jag har visat er mina barn sedan jag kom hit. men här är de i alla fall. och så här såg det ut;



jack.



jack, 3 & zacky, 5




david, 3







david. jag gillar färgerna här.











jack.


min kamera är verkligen crappy. eller själva kameran är egentligen i nyskick. liksom dess elektronik. men rost/mögelfläcken mitt på displayen som dessutom verkat växa gör mig riktigt pissy. jag ser liksom knappt om bilderna är suddiga på riktigt eller om det är för fläcken. känns lagom kul. ja. och det känns så himla onödigt att liksom köpa en ny, eftersom den här egentligen funkar alldeles utmärkt. och jag har inte direkt överflöd på cash, men på samma gång så ja ... ni förstår mig säkert. jag vill ha en ren display.

mina barn är förövrigt riktigt tjusiga när de inte gråter, skriker eller tjurar. speciellt mina älsklingstvillingar.

puss stacy.

Inga kommentarer: