tisdag, mars 06, 2007

shoes.lovely.perfect.shoes.



lina fick just hem dem och jag blev alldeles alldeles kär. jag vill också ja! de är ju så så ... så fulländade! perfekta! problemet är nu bara att självklart finns de bara kvar i minimala storlekar. jäkla bajs. men jag har mailat och frågat om dem kommer att komma i större storlekar igen. hoppas hoppas. annars får jag väl satsa på någon av dessa färger, och sedan ta de till närmaste skomakare som får spraymålade eller whatever. bara de blir svarta. jag vill ha! en annan bra fråga är också om jag ens kan gå i dem? men det återstår att se. för en så billig penning vore det dumt att inte chansa.

och för er som inte hänger med i svängarna så är det ju ganska schyssta lookalikes på
dessa balenciaga heels. mm. fin fint. och också dessa, mary-kates fruktansvärd snygga heels. som man bara dör av. mm. yesbox. men för oss vanliga-fattiga-dödliga går lookalikesen lika bra an. i rätt storlek tack. ja, tack.

puss stacy

1 kommentar:

Anonym sa...

sjukt snygga!