fredag, mars 16, 2007

dummaamerikanare.

ok. jag förstår att ibland är det snöstorm. eller storm på annat vis. men här, i usa, så fort det kommer lite snö, så heter det BIG SNOWSTORM. och alla blir som galna. skolor ställs in. folk stannar hemma. åker och handlar mat för flera dagar framöver, för man vill ju över leva. men dööööh liksom.

idag har inte mina ungar någon skola IGEN. andra gången den här veckan. vilket innebär att jag måste jobba mer och stå ut med alla 4 på en gång. och det är LITE för mycket begärt.

liksom skaffa VINTERDÄCK folk. fatta, VINTERDÄCK!
och föresten så är det inte ens halt på vägen.
min hostmum är och sjutsar runt barnen på olika playdates.
det är det minsan inte för halt för. men att åka skolbuss till skolan, det, det går ju absolut inte.

jag har nu tappat räkningen på vilken gång det är som jag dumförklarar dumma amerikaner. suck.

puss stacy

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha lol :P
Ja här kom det då de amerikarna skulle kunna kalla katastrof för mitt inne i det fina vårvädret kom en snöstorm haha snacka om chokerade ansiken :P