fredag, mars 23, 2007

pepp.pepp.

ok. snart börjar en hälsosammare livsstil här i staterna. jag, anna & louise har hittat ett grymt gym. sign in avgift på 60$ och sedan kostar det bara 10$/month (!!!) och ingen bindningstid. vilket är skitbra. eftersom alla andra gym här envisas med 1 eller 2-års bindningstid. vilket suger.

gymmet ligger i white plains. och är typ sjukt stort. bara massa maskiner, löpband och träningscyklar så långt man kan se. jag känner mig så hälsosam, nyttig och sportig redan. hoho. jag och anna tänkte att eftersom jag har turen att börja jobba ganska sent, 11 eller 12 de flesta dagarna. och hon mellan 9 - 15 är ledig varje dag, och hon har tillgång till bil, så skulle vi kunna klämma in små gymbesök där mitt på dagen. smart planering eller vad. och sedan eftersom jag jämt har bil efter att jag har slutat jobba, så kan jag alltid åka dit då. eftersom jag ändå vill ut ur huset så fort jag har slutat.

peppt peppt peppt. jag ska bli så hurtig. hej hälsosam livsstil. hej.

imorgon är det förövrigt redan fredag. och jag har en helt ledig weekend framför mig. förutom det obligatoriska LCC mötet på söndag morgon kl 10. opeppt som fan. men det är bara att gå dit, köpa sig en kaffe, och dega. hej hälsosam livsstil, hej.

puss stacy.


ps. föresten så vill jag gifta mig med regina spektor. tack gode gud för youtube.

Inga kommentarer: