torsdag, mars 08, 2007

imorgon.

torsdag kväll. redan fredag imorgon. denna vecka har då verkligen gått fort. imorgon åker vi, några girl, på helgkurs i silver bay. för att klara av 3 credits av de 6 som vi behöver läsa under vårt år här. jag har inga stora förväntningar. jag har redan hört att man inte lär sig någonting. utan det är verkligen bara ett sätt att ta sina credits. och det får bli min lösning eftersom jag verkar inte få läsa något intressant här annars. då kan jag lika gärna snabbt få det avklarat. hälften av creditsen över en helg. och sedan får jag ta en sommarkurs, eller kanske något roligt i höst. när ungarna börjar gå i skolan längre tid, till 14. då har jag några fler timmar på mig under dagarna.

well. vill mest bara säga hej. och önska alla en trevlig helg. nu ska jag få hem senaste grey's, duscha, packa och sedan sova. jag har varit riktigt duktig med att sova de senaste dagarna. somnat senast 00.00. och innan vi åker imorgon ska jag och anna på manikyr och köpa fina matlador. jag älska fräsha salladsbarer där man kan gå och plocka fina saker. crabsticks & baby mozarella ostar. yamiyami.

puss stacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vart finns greys?! jag hittar det inte på piratebay

stasia sa...

sanna; det finns ingen ny grey's ute, upptäckte jag också. de har visat gamla avsnitt nu i två veckor. jag vet inte varför :/