lördag, mars 31, 2007

today.

idag har jag spenderat dagen med anna och hennes mor & syster som är och hälsar på från sverige just nu. vi besökte target och jag slog till på en helkroppsspegel av plast för 6.99 $. det blir nog bra. och det blir en fin pik till min hostmum. ska man behöva vänta på en spegel i snart 5 månader nu. va va va? sedan besökte vi också ray, där anna bodde innan hon bytte familj, och där hittade jag en mysig liten färgglad butik. med små prylar, väskor, portmonäer/börser & annat smått o gott. lite färgglada klänningar och smycken. inne i butiken hade de 50% rea på sina väskor. och jag hittade en äckligt snygg väska, som jag fick för 28$. hej fynd, hej. bild kommer när jag har laddat min kamera. även en liten rektangulär börs, med gröna äpplen på (a la h&m) fick följa med. 3$, som hittat ju. jag tänkte använda den som stiligt ipodfodral. men jag tror att jag kanske gör det till en liten plånbok istället. ja, antagligen. efter shoppingen begav vi oss mot piren, för att visa den för annas mor & syster. och då såg det ut så här.







här kan man se mina nya fina jesusskor, från philadelphia. och ett litet hörn på min nyinköpta väska.

föreste, så hittade jag idag också ett gult & ett oranget nagellack, för 89 cent styck. lycka.
och nu, är klockan 8.02. dagen är ännu inte slut. nu ska jag styla till mig lite. grabba mitt vin. och bege mig mot sams house. för ikväll är det fest. ohja. hoppas att ni alla också har haft en trevlig lördag.

puss stacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

man ser inte vad det står! synd liksom.

stasia sa...

hannah; i know att vissa webbläsare funkar mindre bra för min blogg. jag ber om ursäkt, men är tyvärr inte tillräkligt teknisk för att rätta till problemet.