fredag, mars 16, 2007

error.



så här är det tänkt att min blogg ska se ut. för alla. men som det ser ut just så syns layaouten på det viset endast i explorer. jag vet tyvärr inte varför. vissa koder funkar tydligen inte i mozilla, och jag har förstått att ni som använder det har lite svårt att se texten. jag beklagar, men kan tyvärr inte just nu rätta till felet. cattis, som fixade min layout har sagt att hon ska kolla upp kodningen för mozilla under helgen. så jag hoppas på det bästa. tills dess får tyvärr ni med mozilla stå ut med min jobbiga text som knappt syns. ett tips, är att markera texten eftersom den då syns bättre. i alla fall tills jag har en bättre lösning att komma med.

hoppas att alla har förståelse för ... eh ... komplikationerna på bloggen just nu. stay tuned.

puss stacy

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag som anvander mac (och browsern safari) ser allt pa den (valdigt fina) roda bakgrunden och inget vitt. Men det blev valdigt piffigt anda! :)