fredag, mars 02, 2007

things i need to have.

thing i need to have. från amazing store nr. 1. urban of course.



diaryset. jag älskar att skriva. skriva dagböcker. speciellt när de är så fina som denna är. då kanske jag blir så inspirerad så att jag börjar skriva sagor. om fåglar och princessor och måla passande bilder till.



vykortsett med audrey. istället för new york vykortkort så kan jag posta the vintage way. marilyn & mr dean finns också.



möjligen världens sötaste bok. the cute book. full av sybeskrivningar på söta djur man kan sy själv.



set of 10 pictureframes. fina. och jag älskar bilder. och att rama in bilder. i olika storlekar. på fina saker.



ganska genialiskt. ibland behövs det mer än en flaska vodka. ibland behövs drinking games from around the world.

puss stacy.

Inga kommentarer: