tisdag, mars 13, 2007

cellphone.



innan jag åker från usa måste jag ha en ny mobil. 1. tekniska prylar är så mycket billigare här. 2. jag behöver en ny mobil på riktigt. jag är lite kär i den här. den är en nyare verison av denna super hypade. inte lika bred. men lika snygg. nej, till och med snyggare. den känns lagom fin. och inte allt för dyr. färgerna är också fina. bägge svart & rött kan tänkas inhandlas. det återstår att se vilken av de det blir.

frågan är nu bara är denna mobil lika hypad i sverige som den föregående blev? eller är den ganska neutral?
någon som vet?

puss stacy.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner också för att köpa en ny phone!

stasia sa...

camilla; slå till på denna då. den är superläcker! :D :D

Anonym sa...

åh hej!
japp. nu är allt inskickat så nu går jag mest bara runt och väntar och vill komma iväg. hur lång tid tog det innan du kom iväg? från att allt var inskickat tills du satt på planet menar jag? jag reser med EF. precis som du om jag inte minn fel?

Anonym sa...

hej. den är inte lika hypad i ssverige, för dyr men det inns endel som har den. //Agnes