torsdag, mars 08, 2007

anastasia.



jag vill ha ett anastasia-halsband i samma typsnitt som ovan. förut var jag lite tveksam och tyckte att mitt långa namn, skulle vara för långt, för att det skulle se bra ut på ett halsband. men efter att ha sett detta lika långa namn. vilket gjorde sig väldigt fint så vill jag nu ha ett eget. också väldigt fint att man kan välja att ha halsbandet hängande i mjukt, guldfärgat metallband istället för vanlig kedja. det gör det lite mer originellt. och får det att se lite gammldags ut, tycker jag.

hm, det är inte julafton än på ett tag. jag fyller inte år först om 6 månader. och det kommer ingen högtid då man får önska sig presenter inom de näramste veckorna. vilket betyd, att det bara är att börja spara. meeh liksom. jag måste ju spara till tusen saker. men ett anastasia-halsband hängande i guldiga band ska jag ha. för eller senare.

bild från m925. där kan men även beställa halsbanden, för er som är nyfikna.

puss stacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men även om Anastasia är opraktiskt på halsband är det ju ett av de snyggaste namnen i världen!!

stasia sa...

emma; jag ser det nog direkt inte så, men kul att du tycker om det ;)