lördag, mars 31, 2007

nailpolish.

min nya favoritshopping är nagellacksshopping. i just love it. speciellt i stora butiker där de har rader fulla med hyllor som är fulla av nagellack i fina färger. idag köpte jag tre nya, fina färger. neonrosa, neon/metallicblå & någon slags ljusrosa som är väldigt heltäckande. vi får se vad man kan göra för roligt av det. den neonrosa kommer att bli en favorithitt. som nu, nu har jag riktiga 80-tals nails. så fint. så de kommande dagarna kommer jag att vara svartklädd. suprise liksom. nu är jag dock på jakt efter ett gult nagellacck. ett ljusgult, matt. ett sådant som jag såg i ELLE för sjukt länge sedan. som var från make up store. men av någon konstigt anledning blev det aldrig av att jag köpte det. i don't know why. sjukligt snyggt var det i alla fall. eller var det kanske face stockholm nagellacket var från? hm. ett mörkblått matt eller extremt metallic lack skulle också vara trevligt att ha. och ett neonornaget. hett. naglar är min nya huvudfokus just nu. nails nails nails. vem behöver accessoarer och ögonskuggor när man kan ha jäkligt heta naglar att flasha med. yey yey.

någon annan som satsar på att ha naglarna i fokus?
hett ju.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter härligt! Ja, jag gillar naglar som blickfång. Nu har jag en rosa nyans som går i blåton fast som är väldigt ljus. Den är lite sessi tycker jag (-: