tisdag, mars 20, 2007

new.



idag köpte jag en ny jacka. vårjacka. sommarjacka? inte-ha-när-det-är-kallt jacka, helt enkelt.
färg; dirty babypinkbeige, mest verklighetestroget på bilden till höger.
modell; eh, lång? slapp? snyggt rynkad? i don't know. jag har inte riktigt fattat vad parkas är, det som alla tjatar om. men nog tycker jag att det finns vissa likheter. but i don't know. slappsnygg är den i alla fall.
pris; nedsatt från 59.90$ till 29.90$, så ska det vara, vet ni. h&m of course.
komentar; juniorstorlek, vilken gör den lite tajt över armarna. och att knäppa den ska vi inte ens tala om. för då ser jag ut som en korv. men den är grymt läcker på unzipped, och utan tjocka koftor under. helt klart ett kap. jag är så stolt över mig själv också för att jag köpte en jacka med färg, alltså inte svart. heja mig. nu längtar jag tills varmare tider så jag kan strosa omkring i den. snygg jag kommer o va.

ingen ursäkt för mina crappy bilder, eftersom det inte är mitt fel att jag fortfarande inte har någon helkroppsspegel.

puss stacy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg!