fredag, mars 23, 2007

aventyr.

for nagon timme sedan kom jag o anna pa att vi ville gora nagot annorlunda denna helg. sa darfor har vi nu packat vara vaskor. fatt med oss grethe och en annan girl. och nu sticker vi till philadelphia. tar en svang ut. sover pa ett trevligt hostel for 25$/night och imorgon aker vi hem igen. lite roadtripp. lite spannande. lite annorlunda. ciao ciao.

puss stacy.




update. saturday, 00.02.

hej hej. nu är vi tillbaka och vi lever och mår bra. en liten story om äventyret får ni tomorrow. nu ska jag & anna sova. vi är sjukligt trötta och jag är ett par skor rikare. puss igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter riktigt kul! :)

Anonym sa...

Hej nastik!
Vad kul att du ger dig ut på äventur och gör något annorlunda!Hppas att ni har det trevligt!
Har det så bra i Philadelfia!!
Puss mamma och Anders

Anonym sa...

Va fin din sida blivit! :) Jag utmanar dig, läs mer på min blogg :)