fredag, februari 02, 2007

what the fuck (!)

jag har sett fram emot att få ta dansklass hela veckan. och nu. fem minuter innan jag ska gå hemifrån. går jag in på hemsidan för att försäkra mig om adressen. och vad ser jag. adv beg for rhapsody - canceled.

what the fuck?!

jag är pissed off. och jag har sjuttiosju skrikande ungar utanför mitt rum.
vi har fått en ny kyl & frys och något har gått sönder, så nu rinner det fram vatten från våra rör.
vilket har lett till att de har fåt stänga av vattnet. once again - what the fuuck?
och nån ungjävel har spolat ner alldeles för mycket papper i min toalett. min toalett. så det är stop. what the fuuuck?
och jag är fuuuucking skitsur.
vad ska man göra av fredagskvällen likcom? anna och kattis går inte att få tag på.
och jag erkänner. jag har inga andra vänner här.
och nu blir jag ännu mer fuuuuuucking pissed för att den här dagen som har varit typ den bästa på länge blev så fuckad.
kill me somebody.
jag går nog och dör nu.
om jag bara kunde strypa ungarna som skriker först!

update.

jag dog inte.

anna och kattis ringde sedan. och vi åkte och åt och hade det trevlig.
imorgon åker vi in till city. kl 9 på morgonen. på en lördag. oh my. 9. nio som i nio. 9 am. 9 på morgonen!
tyck syns om mig.
våra rör är fortfarande trasiga.
det kommer upp vatten från under våra nya heltäckningsmattor!
och som grädden på mosset är det sabbat. och min familj får inte röra vid något elektroniskt.

t.ex. en telefon. för att ringa sin rörmakare. så jag fick ringa.
vad skulle de göra utan mig. well, i don't know. kanske drunkna?

godnatt.

puss stacy

dagens låt är; the shins - a call to apathy. lyssna och ... eh ... sluta aldrig lyssna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt om jag är förvirrad/lat/trött och det är jättetydligt - men vad är det för dansklass du ska ta? Har för mig att jag har läst det innan, men jag frågar igen (-: Ska själv ta dansklasser nästa vecka och om det är lika bra som jag minns så börjar jag (-: Kram pårej coola tjejen

stasia sa...

mimo; haha, well, du är ju inte ensam om att vara lat. hellre fråga en gång för mycket en för lite. angående dansklasser. här på broadway har jag tagit streetjazz klasser, vilket på svenska översätts som new school. alltså street.

kul med dansklasser för din del. hade ingen aning om att du var på det. hade för mig att var ... hm, gymnast? vad är det för klasser du ska ta?

lycka hursomheslt till, minst lika coola tjejen!