fredag, februari 09, 2007

friday.

idag började jag dagen med att må illa för att sedan kräkas upp min avokado frukost. av okänd anledning. jag är aldrig så passa dålig i magen så jag kräks. men tydligen ibland så. i alla fall så har jag känt mig lite bakfull (utan att ha druckit på de senaste 4 veckorna) och sjuk hela dagen. och magen är fortfarande olycklig. och jag har inte ätit något mer idag.

men sedan fick jag paket på posten. från mor och anders! med en himla massa tidningar och inför alla hjärtans dag kort & choklad. då blev jag lycklig. och egentligen ville jag gå och ta ett varmt och härligt bubbelbad, men jag tror att jag istället ska gå och sova. och kanske läsa min svenska magazin. jag är ju kär i de.

jag och anna skulle hänga idag. men eftersom jag är magsjuk (?!) tror jag att jag får vara mitt eget sällskap.

hoppas alla ni andra har en bättre och en mer frisk fredag.

puss stacy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch!

Anonym sa...

Va söta mamma och anders är! :)