torsdag, februari 08, 2007

minimarket.

ok. här är jackorna som jag (precis som resten av sverige) är helt besatt av. jag drömmer om den på nätterna. i sverige kommer den säkert att bli superhypad och synas på varenda kotte ute på gatan. men eftersom jag inte bor i sverige kan jag ha den på mig med gott samvete. den är ju bara för underbar. tänk vad jag pigga upp mina annars så väldigt svarta klädval. dock ska jackorna tydligen ligga kring 3000 kr och det svider ju lite.



och när jag ändå var inne på elle och tittade på bilder från elle-galan. så här 2 veckor för sent. så kunde jag ju självklart inte låta bli att fastna för fler plagg. och jag som egentligen inte är något fan av hög midja älskade utstyrsel nr 1. och på bild 2 & 3 känns komentarer överflödiga. hett hett. that's all i have to say.



och att elle var fina och lade ut den kompletta musiklistan från galan var ju också en schysst suprise.

puss stacy.

Inga kommentarer: