onsdag, februari 28, 2007

ode to divorce.

föresten så har jag nu biljett till regina den 28 mars. jag och anna har ungefär de nästnäst sämsta platserna säkert. det är nästnästsista raden. men det är två platser på en regina spektor spelning. och det kan helt enkelt inte bli dåligt. jag är typ crazy happy. och nästa gång hon kommer (vilket jag helt enkelt antar att hon kommer att göra. eftersom hon trots allt bor i bew york) så ska jag vara lite snabbare med att boka. och sitta så nära så jag nästan ser dåligt. det vore något.

annars så är veckan låt; gwen stefani - yammi
och veckans skiva är; the tiny - close enough
veckans kommande happening; lön på fredag, så jag kommer inte längre vara superpank.
veckans planerade inköp; väggkonst från ikea. audrey & dessa två skulle vara fina på mitt rum.
veckans stora plan; absolut inte spara pengar! jag blir sjuk om jag måste spara en i vecka till. slösa!
sedan börja fundera på ny kamera, och allt det där andra jag ständigt vill ha.
veckan jag-är-duktig upplevelse; jag läser en bok! förstå mig rätt, jag älskar att läsa. jag har bara inte hunnit med att läsa en enda sida sedan jag kom hit. eller mest inte orkat. men nu så. den stora äran faller på joyse carol oates - fallen.
och kvällens must do är; sova. nu!

godnatt. puss stacy.

och här är min all time favorite regina song.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, Regina ar sa himla bra! Grattis till biljetter. Och oroa dig inte for platserna - jag hade Ryan Adams-biljetter langst bak i hela lokalen for nagra ar sedan men det var anda en av de basta konserterna jag sett. Sa lange ljudet ar bra och man inte behover dansa funkar saten vart som helst. Ha det sa roligt!