fredag, februari 16, 2007

the situation.

jag genomlider en måste.komma.på.vad.jag.ska.göra.av.mitt.liv kris därför kan jag komma att vara frånvarande från bloggandet ett tag. obestämd tid. tills krisen lägger sig liksom. sedan kommer agnes på lördag. och då ska vi vara bussy. och jag ska bota min kris.

tills dess ska jag fortsätta knarka greys, läsa magazin & dricka te för att hålla värmen . eftersom mitt rum uppenbarligen blir en frys när det blir kallt ute. och jag undrar stilla, har folk här hört talas om värme i huset? ja. men tydligen funkar det lite dåligt. notera att detta är dagens andra poäng på att usa är ett idiotland.

dagens tredje konstaterande är att det nu är officiellt att min 7åring är en bortskämd jäkla snorunge. födelsedagspresenter är till för att glädjas åt. eller i alla fall låtsas som att man blir glad. och kanske säga tack. men bara kanske va va va? jag tänker aldrig mer slösa en enda cent på den förbannade skitungen igen. jag har faktikst shopping att genomföra. hår att klippa. en ny kamera att köpa. florida att besöka. och kanske psykolog att anlita för mina kriser, och sådant är dyrt här. tänk bara på vad det kostar att bli full (hänvisning till föregående inlägg) och mycket mer. allt som inte innehåller orden 7årig, bortskömd snorunge.

nu kom just greys S03E16 in. ciao!

bild; sparad på datorn, från okänd (läs; glömd) blogg/google/minns ej.

Inga kommentarer: