torsdag, februari 08, 2007

skorskorskor.

alltå alvarligt. vem behöver typ ... mat ... när man istället kan köpa nya, fantastiskt snygga skor? inte jag i alla fall.

titta bara på de blommiga skorna. de skulle t.ex. kunna stilla mitt abstinens efter minimarkets blommönstrade jackor, i alla fall en kort stund. det är faktiskt tanken som räknas. och att de är hur som söta som helst ger mig inte direkt någon anledning till att inte köpa de. så gott som avgjort alltså. det blir march till närmaste urban nästa gång jag är i city.





och dessa svarta babies med sina klumpklackar påminner mig om mary-kates
trashiga skor. jag älskar trashiga skor som alla andra har något emot. det gör det hela lite mer intressant. också på urbans. uran är bra. som fan!




och dessa golden shoes gör jag nästan vad som helst för. de kan inte annat än att vara menade att bli mina. dock hittar jag inget återförsäljningsställe på de. bara lite random okända sajter. vad hände med converse egna sida? eller något annat lite mer välkänt? någon som vet något. alltså återförsäljare för dessa golden shoes sökes.



puss stacy.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att Converseskorna går att köpa både hos Urban och på Converse egna hemsida.

Le Cat sa...

ha. köpte värsta wannabeconversen på mitt jobb igår. precis likadana som dom där. 200pix. ÅHH!

Anonym sa...

jacksshoes.com, har typ allt.

Anonym sa...

Fan vad snygga "klumpklackarna" var. Btw, gillar din blogg!

stasia sa...

shopoholyc; inte urbans hemsida väl? för där har jag letat. och på hemsidan hittar jag inget, för att den är så konstigt gjord.

le cat; men va en lucky bastard då! ;)

sarah; tack! ska titta nu med det samma.

amanda; ja, visst är de fina. och tack söta du!