fredag, februari 09, 2007

nattlig underhållning.

ah. jag dör så spännande kvällen o.c slutade! oh my oh my. nu är det bara 3 avsnitt kvar till the final. what will happen?
och nu ska jag fortsätta med episod 3 av skins. skins is my new favorit. love cassie.
föresten, ni som har sett skins. har ni tänkt på att den snygga killen, som är tillsammans med brunetten, de som jämt hånglar? att det är samma kille som några år tidigare spelade den fula killen i about a boy. jag dör!

torsdagar är i alla fall bäst o.c & skins.
jag kommer att gråta när o.c slutar.

fast det säkert kommer sluta att sliskigt lyckligt. så att man ska bli glad. och det blir jag säkert.
men ändå o.c försvinner om 3 veckor. oj oj.

puss stacy.


5 kommentarer:

Le Cat sa...

nej oc kommer sluta helt absurt. har sett lite trailers. dör om det blir ett våra bästa år slut....

stasia sa...

le cat; what va va va? var finns det trailers?!

Anonym sa...

the skins är skitbra, sebban och jag såg tredje avsninttet för några dagar sedan! är cassie den anorektiske? jag fattade tycke för henne också...det skulle vara bra med en story vid sidan om där hon sakta men säkert börjr äta igen...hon såg fan ut som åke, tjejer ska inte unna göra det. iaf, sebban berättade för mig efter första avsnittet att det var killen från about a boy...han ser så jävla elak ut...men det är og för att han är det! ha dt bra, så ses vi snart..och jennie hälsar btw =)

stasia sa...

anonym; kul! ja, cassie är den blonda anorektiska. love her! tror att det så småning kommer hända att hon börjar äta igen ... eller ås kanske hon dör. we'll see. jag tycker hon är snyggt benig. inte som åke. no offence. men åke är lite mer benig än så. jag tycker att det är helt wierd att det är han från about a boy. han var ju så liten, så ful. och nu är han snygg och har sex överallt.

hälsa jennie,

och jag antar att det är agnes som skriver?! :)

Anonym sa...

Kul att se honom där. Fasiken vad han har vuxit då :P Hehe..