lördag, februari 24, 2007

saturday.



nu sitter agnes på ett flygplan hem till sverige. och jag sitter i mitt stora, tomma och kalla hus alldeles själv. något elektriskt fel har skett i mitt rum. vilket betyder att inga kontakter, lampor eller annat elektriskt, som som tvn, fungerar. alla kontakterna i källaren är utslagna. så just nu är min dator pluggad i en kontakt i badrummet. och jag sitter på golvet utanför mitt rum, eftersom det är alldeles svart. jag är lite lonely, tycker lite synd om mig själv och väntar på bättre tider. mycket trevligt sällskap och äventyr denna veckan har gjort mig alldeles sällskapssjuk. det är tragiskt men sant.

veckan låt ät utan tvivel denna. jag hör den säkert 5 gånger per dag, på radio. och jag lyssnar endast på radio när jag åker bil. och denna vecka har jag spenderat större delen av tiden tills fots i city. så med andra ord är det överskott på denna låt. men visst är den sjukt bra. jag diggar stenhårt.

imorgon ska jag återställa mitt rum till det vanliga, tvätta & umgås med girls. njuta av min sista barnfria dag. av min sista min-lediga-vecka-dag. imorgon ska någon också komma och fixa elfelet. förhoppningsvis. vem vill bo i mörker liksom.

imorgon ska jag även försöka förse er nyfikna med bilder & resume från veckans påhitt.

ciao så länge.

puss stacy & inte agnes, för att hon har som sagt åkt hem. tråkigt.

4 kommentarer:

Elin sa...

wiee, gillar den också ;)
föresten skulle du kunna hjälpa mig med en grej? hur får man inläggsöverskriften (eeh?) att inte vara en länk?
ciao

Elin sa...

ooj, sorry.jag har ju redan frågat.. ehh? dåligt minne hah

Fanny sa...

Hej! Jag ska till NY i april. kan inte du sätta ihop en liten NY guide på bloggen. Med shoppingtips å så?

stasia sa...

elinlovisa; mm, jättebra! :)
fanny; fanny, jag har en liten guide. men jag har inte gjort den själv. utan bara satt ihop massa adresser från olika tidningar, bloggar och alla möjliga ställen jag har kommit över. det känns fel att publicera den på bloggen, eftersom det liksom inte är "min" personliga. men om du är intresserad så kan jag maila den till dig, om du skriver din mailadress :)