fredag, februari 16, 2007

helvetescepeskit!

nästa vecka på fredag skulle jag ta och agnes och klubba på trash. the indie club night. endast på fredagar.
men vad händer inte då?
jo, just näst fredag, av alla fredagar på hela jävla året, just nästa fredag ska de
reno-fucking-vera!
händer detta, eller händer detta?
vem ska jag slå?
ska det vara så jävla mycket begärt att klubba lite indie, när jag för en gångs skull har någon som vill klubba indie.
va va va?
varför är alla här så oindie?
det är inte så att man vill gå ensam liksom. men alla andra vill gå till något lite mer "vanligt" vanligt.
vanligt.

var fan ska vi nu gå? vi skulle ju klubba på fredag!
nästa fredag alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Stasia!
Ok här kommer lite namn igen, men du får googla fram adresserna själv.
GoldBar (ibland har dom private party)
205 Christie (mer rock, pop ställe)
Beatrice Inn (ibland private party)
Butter måndagar, var där kl 00.
Ett ställe som jag vet att många kändisar gillar, men jag själv tycker är lite cheezy, är G-Spot på Gansevoort hotel.
Om någon vecka lr så öppnar en ny bar The Inn, ligger hörnet mittemot Pastis.
Nya Dubbel 7 öppnar om en månad.

Om det är clubbar ni är ute efter och kändis spotting så har ni alla på 27 gatan mellan 10-11 avenyn. Pink elefant, Cain, Marquee. Jag gillar inte dom men det är en del kändisar som håller till där.

Sen kan ni alltid prova Bungalow.

Hoppas det var lite hjälp.

Fanny sa...

Oj. Precis vad jag letade efter :)
Ska till NY om drygt en månad, vet du vad det är för åldersgräns på ställena?