lördag, juli 29, 2006

vansinne


den enda anledning till att asos har alla dessa skor i sitt sortiment är för att driva mig till vansinne. oh. jag vill ha. villa ha. vill ha. de måste väl förstå att för många snygga skor i sortimentet är farligt. någon borde informera de om det i alla fall.




jag vill vinna på lotto. så mycket pengar att jag kan köpa allt jag vill för resten av mitt liv utan att kontot någonsin bli tomt. det skulle jag gilla.

imorgon återkommer jag med dagens norrköping shopping fynd i bilder. i text ser det ut så här; två klänningar (som ska bli en. ni får hjälpa mig att välja). en oversized t-shirt. nya tights. guldig klänning/tunika/something (?). ebbas stil. samt kalender (som med sin storlek avspeglar mina akademiska planer inför hösten. hah)

godnatt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Asos och all nätshopping är så beroendeframkallande för att det är så lätt att klicka på en musknapp, lol

Ha det gött

stasia sa...

sara - ja. verkligen! :)

Anonym sa...

synd att de knappt skickar några av skorna du visade till sverige :(

stasia sa...

jessica - men asos skickar väl det mesta till sverige?

Anonym sa...

jo, men de har precis slutat skicka vissa skor till andra länder än uk.. mailade dem och frågade varför och fick svaret att det var för dyrt för dem att skicka de allra tyngsta varorna till andra länder och att de inte kommer att ändra på det inom en snar framtid heller :/ så det känns lite tärt, hittat en massa skor jag vill ha men som de endast skickar till uk! :( livet e hårt.. vilket i-landsproblem ;)