torsdag, juli 20, 2006

StockholmStreetStyle

här är några favoriter från StockholmStreetStyle.
som förövrigt är en jäkligt bra sida.




1. den svarta quilted bagen är skitsnygg. och jag som just nu är på jakt efter den perfekta är väldigt avundsjuk. men efter att ha sett den här har jag i alla fall bestämt mih för att jag vill ha en stor quilted bag. alltså dumpar jag nu den här asos bagen. 2. the black outfit. favorit favorit. varför har inte jag en sådan oversized tröja i min garderob. det borde jag ha tycker jag. 3. klänningen är hur söt som helst. dock skulle jag välja att kombinera med tights och en annan väska till. t.ex. den svarta quilted. 4. den här klänningen såg väldigt skön ut. somrig. jag som annars brukar ta avstånd från somrigt och kör hellre på höst tycker därför att denna är lovely. eftersom även jag kan tänka mig den. dock skulle jag kört på en mörkare väska. mörkbrunt.

som sagt - glöm inte att checka stockholmstreetstyle alla ni som har missat.

Inga kommentarer: