fredag, juli 28, 2006

fråga om asos

hjälp mig!

angående asos. hur vet man hur mycket frakten kommer att kosta för varan man vill beställa? alltså om jag vill få reda på det innan jag beställer. går det?

snälla någon svara. för jag vill verkligen ha detta.

update. jag följde anvisningarna som jag fick av emma i komentar. men det visar sig att mitt nuvarande kort inte funkar för sådana betalningar. mitt VISA kommer nästa vecka. så min fråga är. kan någon kolla åt mig vad portot på armbandet blir genom att logga in på sitt eget asos konto. snälla snälla snälla.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp, det går att se. Du lägger bara varan i varukorgen och sedan loggar du in. Då ser du hur mycket frakten går på ( innan du betalat) och där kan du ju även skriva in rabattkod, så det blir ännu lite billigare!

stasia sa...

emma - åh. tack tack. snälla. då ska jag genast titta. tack ännu en gång. rabattkod? nä. någon sådan har jag inte. tyvärr :/

Anonym sa...

Jag kollade upp det och armbandet kostar 9.60 pund med frakt & rabatt. Koden för rabatt är HSBCone8two1. Koden kan du använda hur många gånger du vill ett bra tag framöver.

Anonym sa...

är du helryss eller? jag är halv :D föddes du där? pratar du ryska? (:

stasia sa...

emma. oh. tack tack tack tack snälla. då har jag råd med det :) whoho. och rabattkod fick jag också. tusen tack!

lollo. ja. jag är förr i R och ja. jag pratar flytande. how do you know?

Anonym sa...

coolt. du har skrivit det i din blogg? också född där (:

Anonym sa...

hehe, btw min mamma heter också irina ^^

stasia sa...

lollo - häftigt :)