söndag, juli 30, 2006

stasia shoppar


här är gårdagens shopping. jag är helnöjd.




1. t-shirt, h&m. jag tyckte det var fint med trycket. ibland måste min nacka faktikst vila sig från alla ton med halsband. 2. klänning, h&m. det är stjärnor på och klänningen är gjord i mjukistyg. mysigt värre. plus att den modellen är underbar. 3. klänning, lindex. den är guldig och alldeles, alldeles underbar. det är min nya partydress. 4. ebbas stil + kalender 06/07. ebbas stil för presentkortet efter lyriktävlingen. äntligen blev det av att köpa den. har bläddrat lite. den är kul. dock för mycket ebba överallt. kalender. ja. för min har tagit slut. och den med dess storlek symboliserar mina akademiska planer i höst. alltså inga alls. men fåren är supersöta. tack bohemica för tipset. tights (alla bilder), h&m. man kan aldrig ha för många tights. plus att jag är trött på strumbyxsleggins. tygtights är bättre.

budgetshopping all the way. jag väntar till stockholm med de dyrare plaggen. där finns det mer att välja på.

/stasia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tröjan med tryck från h&m är snygg, såg den på stylehunter.

Anonym sa...

Tröjan från hm är jättesnygg, så coolt tryck.

stasia sa...

s - visst är den. stylehunter - juste. jag visste att jag hade sett den någonstans tidiare :)
sorbonne - jag gillar den jättemycket. det är mitt nya favoritplagg.