onsdag, juli 19, 2006

onsdag

efter 4 timmar, som det har tagit mig att posta detta inlägg, eftersom blogspot uppenbarligen har haft problem idag får ni här dagens.

onsdagens jobboutfit inkluderar. klänning - h&m. väst - h&m. tights - lindex. väska - 2hand. smycken - långt halsband, wedins. kort guldkedja med två hängsmycken, present. skor - virkade balerinas, kappahl.

dagens väska har på senaste blivit min favoritväska. den är söt och passar till det mesta. och faktikst får det plats mycket mer än man tror i den! riktigt bra. ibland kan det vara skönt att slippa bära omkring på stora väskor. eftersom dom måste vara fullproppade. dom är som snyggast då. ytligt nog är en tom, stor väska är ingen större hitt. faktiskt.

sofi fahrmans vintage shopping guide kommer under kvällen. jag lovar att jag inte har glömt. ska bara få i mig lite mat först.

ciao så länge.

2 kommentarer:

Madelen sa...

Men gusis så gullig du är (: Gosh!

stasia sa...

madelen - heh. tack antar jag (: