fredag, juli 21, 2006

the dagmarkoftan

både rar och ytligheter har redan bloggat om the dagmarkoftan. självklart måste även jag. jag bara måste måste måste ha den i höst. titta på den. om det så ska bli det enda plagget jag köper i höst så ska det bli den. så fin är den. här demonstrerar ytligheter den. den är absolut lovely. man kan både ha den som kofta och som jacka (då det inte är för kyligt). den är helt sjukt snygg i alla fall. och jag som ska slita fram till sista augusti borde ha råd med den. ja. hurra.



(bilder lånade av ytligheter och rar)

/s

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja den är skitsnygg, synd bara att priset ligger på 2500 kr.

Anonym sa...

Den såg verkligen supermysig ut!

stasia sa...

michaela - är det 2500 det ligger på? oh. det är lite högre än jag trodde. men .. hm. det får väl gå för sig :)

heléne - jaaa (: