söndag, juli 09, 2006

lovely mischa and her bag

läste tidigare idag att denna mischa outfit dissades. i disagree. jag tyckte klädvalet funkar. jag gillar jackan och jeansen. sedan att jag är lite emot färger och gärna håller mig till svartvitt, och att jag skulle ha valt ett vitt linne istället för det blåmönstrade är en helt annan sak. men det blåmönstrade funkar. tycker jag. absolut. så länge jag slipper ha det på mig.

men det snyggaste av allt är ju mischas väska. check it out. någon som vet var väskan kommer från ?

jag stör mig däremot fortfarande på mischas kroppshålning. sure att hon är lång. men please människa sträck på dig! håll in på och häng. en bättre kroppshålning skulle klä hennes mycket bättre.

/s

9 kommentarer:

Anonym sa...

är det inte dior?

Anonym sa...

Håller med dig. Hennes outfit funkar men jag hade också valt att hålla mig till svart/vitt. Väskan är en Dior!

stasia sa...

amanda - är du säker? för jag har ingen aning

stasia sa...

zoe - yes. oh. det är alltså en dior. tack

sparris sa...

Ja det där med hållningen...det var liksom det enda jag såg till en början. Får vilken outfit som helst att se risig ut O_o

stasia sa...

sparris - ja! vad bra att någon mer än jag som har märkt det! tack! (:

Anonym sa...

Det där är definitivt en Dior väska.

Lisa sa...

Jo, hållningen kanske kunde vara bättre, men shit vad lång hon är!
Tycker dock inte om väskan så mycket (som förstås är en Dior)..

stasia sa...

fashiongeek - ja. hon är läskigt lång! och tur är väl det att alla inte gillar väskan. tänk om alla skulle gå runt med samma :)