lördag, juli 22, 2006

bloggtoppen (!!)


ja, inte konstigt att jag låg på plats 174bloggtoppen. och bara sjönk och sjönk. fast jag hela tiden fick fler och fler besökare. jag hade skrivit in den vanliga bloggadressen istället för URL adressen som krävdes (!!) typiskt mig.

... men nu har jag rättat till det (tror jag. hoppas jag. annars känns det meningslöst att ligga kvar i atabasen och bara sjunka och sjunka) och hoppas på bloggen klättrar uppåt. och tar igen de 3 månaderna som gått förlorade.


någon annan från blogspot.com som har haft problem med bloggtoppen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hade samma problem men hr inte brytt mig särskilt mycket.,
ha det gött

stasia sa...

sara - jasså, du också. alltså egentligen tycker inte jag att det var någon större grej. men tyckte bara det var underligt att alla andra steg och jag sjönk.