onsdag, juli 26, 2006

stövletter till stasia

... nu har jag äntligen bestämt mig. jag bara måste ha dessa stövletter. jag skrev om de för jätte länge sedan. i samma veva som att anna köpte de. (oh. jag minns inte ens hur länge sedan det kan ha varit). men eftersom jag aldrig är i stockholm och studentekonomin har inte varit på topp har det aldrig blivit av. men nu med min lönecheck i handen och med lite inspiration härifrån har jag bestämt mig. de måste bli mina. när jag och mamma åker på stockholm weekend i augusti kommer jag äga dessa vackra.

oh. jag blir lycklig bara av att tänka på dem. jag har drömt om ett par perfekta stövletter länge. and i think that i just found them.

(bild lånad av annas blogg feat. mel e)

/s

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har dom!
fast i helsvart.
de funkar till allt och är så fina så man dör.