söndag, juli 16, 2006

pop

alltså oh my vilken söt människa

don't you guys think?

tack bohemica för länktipset. supersnyggt folk. nu är jag föresten hemma från norrköping. vi har flyttat möbler idag. anders och jag. och sedan bjöd anders på glass och vi smått firade mitt körkort och anders födelsedag. min glass var god. och sedan körde jag hem utan övningskörningsskylt. det var jävligt fint och jag kände mig vuxen. och inatt ska jag hämta mamma efter hennes två veckor semester i sol och värme nere vid italien någonstans. hon kommer bli så överraskad när jag kommer att stå där ensam med bilen. oh. vilken lättnad. vilken befrielse. jag har körkort! oh! tralala!
ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Körkort är lycka och frihetskänsla och sedan kör man runt hela dagen och natten med favoritmusiken i högtalarna :)

stasia sa...

m - tack tack! ja, det är verkligen en frihet. nu behöver man inte länre tigga sjuts när det är spöregn. hah. fint alltså. och libertines skivor ligger redan i bilen. redo för ikväll :)