söndag, juli 30, 2006

hjälp. which one to keep?

bara en får stanna kvar i min garderob
jag kan inte bestämma mig för vilken




vilken tycker ni att jag ska behålla? det finns inga direkt för-och-nackdelar. förutom att jag har massvis med svart (men som jag redan har sagt, man kan aldrig ha för många svarta plagg) och gråa plagg har jag väldigt få. nästan inga. stjärnorna syns tydligare på den gråa. men svart är alltid svart. oh. jag vet inte. hjälp mig.

update. det är soligare på den bilden med svarta klänningen. tänk på det. sådant kan påverka valet har jag läst. (alltså om bilden ger ett varmare intryck) så skit i solen (:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Båda var söta, men jag gillade nog den svarta bäst :)

Anonym sa...

Tycker den svarta. den passar till de mesta. den svarta och nått rött till hösten är snyggt! Är själv sugen på den klänningen. ;)

Anonym sa...

Den svart tycker jag! Men vad menar du med stjärnor? Ser inga stjärnor :-)

stasia sa...

emelie - om du trycker på bilden. så du får upp en större bild så ser du att hela klänningen är full av stjärnor. det syns bäst på den grå. så titta där.