lördag, juli 22, 2006

lördag kväll

först fick jag vara chaufför och sjutsa mor och anders till deras båt-ut-i-skärgården-restaurang-middag. och sedan ringde jag tina och tänkte att vi skulle fika. men hon skulle iväg på kalas. buhu. och där var jag uppfräshad efter jobbet men ingen fika. och så kom jag på att jag även hade glömt pengarna hemma. typiskt.

då tog jag en cigg och körde hem. buhu. här försvinner min lördagkväll och imorgon ska jag jobba hela dagen. oh. västervik suger så jävla hårt.

... och jag som såg fram emot att få anväda klacks igen. för en gångs skull. de har bara stått och dammat i snart en månad. oh. västervik är illa.

hoppas ni får en trevlig kväll. och inte behöver jobba imorgon.

t-shirt, h&m
väst, h&m
jeans, h&m

klacks, wedins
väska, lånad

- vad jag är billig idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!!

stasia sa...

michaela - tack (: