lördag, juli 22, 2006

lördag

här är lördagens jobboufit. yes. för vanliga människor kanske klär sig lite finare på en lördag. går ut på stan. shoppar, fikar. men jag. jag gick upp klockan 6 och cyklade iväg till jobbet. sorligt nog. här är i alla fall dagens.

bild 1. klänning - indiska. t-shirt - h&m. tights - h&m. skor - flats, vagabond (ej i bild). smycken - guld. guldiga clips. samt ringar och guldiga armband (ej i bild). väska - röd, liten kuvert, på långt axelband. (lånad av agnes. ej i bild).
bild 2. här har jag egentligen inte klänningen på mig. för efter lunch åkte klännigen av och wholla så blev det tights, t-shirt + svart väst som gällde. (samma plagg, som då jag och agnes stod i provrummet på h&m och hon tyckte att jag såg ut som en designer i de kläderna. hah) orsaken till det inte är med på bild är för att jag tog bilden imorse och då orkade jag inte krångla av mig klänningen och dra på mig västen. men ni kan ju föreställa er. efter ombytet blev det genast mycket svalare. dubbel-möjlighet-oufits rekomnderas.



(föresten, så här ser t-shirten ut i sin helhet. (nej, det är inte jag på bilden) dock är min t-shirt lite mer oversized än hennes. det gillar jag bättre. jag köpte den just för att kunna ha den som "klänning")

ciao så länge.

Inga kommentarer: