onsdag, juni 28, 2006

tragedy again (!)

imorse krashade min dator. ja.
det är antagligen
1. visruskrash
2. hårdiskkrash
om det är det första alternativet förlorar jag allt. oh. mina bal och studentbilder. oh. jag dör. jag bryr mig inte om musiken. men mina bilder (!) oh oh oh. jag är olyckligast i världen.
om det visar sig vara det senare alternativet så finns det en chans att jag kanske kan rädda något. oh. ikväll ska jag börja tro på gud och be. snälla gud. låt det gå att rädda min dator.

någon måste verkligen ogilla mig. jag har verkligen haft en dålig vecka. nackspärr. försvunna pengar. asos skorna slut. alltså min vanliga tur har tagit semester.

alvarligt. det får inte hända! jag formaterade om min dator för 2 månader sedan. och förlorade massviss med bra musik. nu har jag brandvägg och virusskydd men endå ska det fucka sig. oh. vilket jävla cepe skit ... blä! jag hatar verkligen denna dag. jag kommer förlora all min pete doherty musik jag har samlat på mig under denna vecka. oh. tårar.

en god nyhet. mina cdon böcker kom idag. så nu ska jag depp-äta godis och läsa rosa böcker.
och idag tröstshoppade jag föresten ett fint armband.

nu ska jag gå och deppa.
tyck synd om mig.

/s

Inga kommentarer: