måndag, juni 19, 2006

mörk höst hos H&M

hos H&M är det mörka färger som gäller i höst. här är några av mina favoriter från kommande kollektionen. lovely. lovely. jag tror att jag i höst kommer att köpa alldeles för många jackor/kappor. och jag som inte ens är en jackmänniska.





det är svart. mycket svart och jag som älskar svart. jag tror att H&M måste ha tänkt på mig när de designade dessa. mm, så måste det vara.

jag känner att jag, h&m och min sommarjobbslön kommer att komma bra överrens i höst. det får bli min inför-ett-år-i-new-york-shopping. i can't wait. massa kärlek på H&M

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

oooo. var har du hittat bilderna?? sjukt snygg svart klänning och.. den röda jackan ser oxå fin ut.... ser inte den svarta riktigt..

stasia sa...

felicia - ja, visst är allting lovely, lovely! bilderna hittade jag på hm's hemsida. under om hm --> presservise --> pressrealeaser mode.