måndag, juni 26, 2006

dagens köra-bil-outfit

här har ni dagens. detta fick det bli kl 6 på morgonen då jag gick upp och skulle köra rysksläkt till arlanda. de skulle åka hem. och sedan till skavsta för att hämta mammas vänner från tyskland. puh. många timmar bakom ratten. och stockholm + bil = fucking crazy. ska det vara så jävla svårt att skylta till en E4 påfart? va va va?

kofta, lafayette, paris
klänning, indiska
leggins, lindex
halsband, h&m
guldsmycken, släktegods
ring, (?)
till; vita flats, vagabond. svarta och guldiga blommclips, glitter

jag har verkligen fastnat i svart-och-vitt-träsket. och ännu mer har jag fastnat i leggins-och-klänning-träsket. jag har haft leggins och klänning i säkert över en vecka nu. alla dagar. jag kan inte riktigt bestämma om det är bra eller dåligt. men jag är bara så trött på jeans just nu.

+ att jag är fucking pissed off för asos skorna. jag är så arg. nu går jag och lägger mig. imorgon ska jag tröstshoppa något. oooh.

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det där var underbart snyggt!

stasia sa...

emma - tack (: