söndag, juni 25, 2006

books for stasia

idag inne på cdon såg jag att deras pocketversion av djävulen bär prada endast kostade 39 kronor. och sedan kom jag på att man med csn kortet får beställa fraktfitt från cdon (!) och eftersom jag länge har velat läsa den boken, men aldrig kommit mig för att inskaffa den så hamnade den i varukorgen. med den hamnade också en shopaholics bekännelser - som man fick ett smakprov ur hos senaste veckorevyn. jag tyckte den verkade kul. verk ligen min typ av bok. hah. i alla fall så borde jag ha böckerna hemma, låt säga - tisdag. 78 kronor. jag köper aldrig böcker. men det känns lite som att jag har fyndat.

ni som har läst - har jag mycket bra läsning att se fram emot?

5 kommentarer:

eline sa...

Bra läsning, underhållande!

stasia sa...

eline esteban - det är det alltså. oh. så bra. då har jag tisdag att se fram emot alltså (:

Anonym sa...

jag har själv beställt dessa två böcker (och vattenmelonen som jag har hört ska vara väldigt bra) från cdon. man måste ju utnyttja csn:s rabatter. ;)

stasia sa...

anna - great! then it's book time tomorrow. vattenmelonen? vad handlar den om?

Lisa sa...

Mycket bra läsning - åtminsone Shopaholic (har inte läst den andra, väntar på filmen istället..)!