onsdag, juni 28, 2006

dagens - stylish MK



mary-kate olsen. kate moss och kirsten dunst är verkligen de få människorna som alltid lyckas. titta mary-kates klädval. det är så stylish samtidigt som det är jag-tog-på-mig-det-som-låg-närmast-och-maskerade-mig-med-hatt. oh. i love it. mary-kate är också en av de få som passar i tights. enbart tights. hey. detta är enligt mig bland det bästa hon har burit. just för att det är så nonchalant. och så självklart svartvitt. jag hatar ebba och sofi när de skriver att svartvitt är ett säkert kort i sommar och i höst. svartvitt har alltid varit ett säkert kort. fatta det! och de ska kalla sig modejournalister. och ha ett stort intresse för mode? intresse? hah. modeslavar. det är vad de är. allt är ett säkert kort - om man vet hur man ska bära upp det rätt.

i alla fall. massa plus i kanten till mary-kate för dagens.
btw. i love her hat. fast jag måste erkänna att jag tycker att hatttrenden är lite töntig. vissa verkar ju inte ens titta sig i spegeln innan de går ut. de sätter på sig en hatt för att det är hett. och ser sedan ut som hej-kom-och-hjälp-mig. snälla. akta er för att bära hatt bara för att bära hatt.

bilderna från olsenmka.

och föresten. så älskar jag mary-kates shoes. god damn snyggt. jag vet att jag har baktalat de förut. men man kan väl ändra sig. och det gör jag nu.

/s

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja äntligen någon som tycker om hennes skor! alla bloggbrudar hatar dom.

stasia sa...

jasså? har inte läst några andras tyckanden om de. men där ser man. i like them anyway :)

Maria sa...

Ja så vacker är hon! Och idag stack jag iväg och köpte ett likadant bälte fast ett blåvitt, me love alot :D

stasia sa...

maria - oh grattis. vilket fynd!