måndag, juni 12, 2006

hultsfred

imorgon bär det av till hultsfred!
mina outfits kommer inte vara lika avaceraded som kates, när hon vistas på festival, men snygg ska jag minsan vara. hah. jag menar varför se hultsfred som ett ställe där man drar fram sina skabbkläder, för risk för smuts finns? risk för smuts finns överallt! så. jag packar ner mina vanliga kläder och kör min vardagslook på hultan + gummisar. that will be my hultsfredslook.



jag ska också fota snyggt folk och göra en liten toplista när jag kommer hem. hah. don't miss it! men nu ska jag fortsätta packa och måla om naglarna. syns den 19'e!

<3 / s

4 kommentarer:

Anonym sa...

ses på hultsfred då! (;

stasia sa...

sandra - ja det gör vi :D

J.vier sa...

I like this blog. It is pleasant. I'll remain a time here, with your permission.

Anonym sa...

Jag vill se foton!!! (-: