lördag, juni 10, 2006

ännu en lista

här kommer dagens andra lista
inte så mycket fashion, men lista som lista
hittad hos daniella

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt, som tur är
Humör just nu: jag har identitetskris efter studenten
Favoritgodis: åh, choklad, choklad! och så älskar jag lösgodis, det är mysigt.
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding och ärtsoppa. bläe
Kläder just nu: svart klänning med vita prickar H&M, svarta leggins
Musik just nu: tystnad
Sommarplaner: hultsfred, jobba, mamma pratade om att åka till köpenhamn, dansa i MAKT, peace&love festivalen (?) klara uppkörningen, bounce summer camp (om jag kommer iväg) och så självklart bada och sova i solen. det verkar för ovanlighetens skull inte bli någon solsemester för min del i sommar.
Saft eller alkohol: alkohol. och nu efter studentveckan behöver jag bara lukta på alkohol och så är jag full igen. haha. det bådar gott för hultsfred.
Hur många kuddar sover du med: två stora och två små
Favoritväder: då man kan ha klänning utan att frysa
Morgon- eller nattmänniska: kvällsmänniska, skulle jag nog säga
Sparare eller slösare: slösare, ojojoj, jag måste jobba på min ekonomi
Kommer du ihåg din första kärlek: självklart
Tror du på mirakel: nja, eller jo, eller kanske, don't know
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2. jag vill ha en flicka och en pojke, och de ska jag klä i fina kläder. oh!
Bio eller promenad: jag är inte så mycket för promenad faktiskt, om det inte är en promenad på stan i affärerna? hah. men bio gillar jag väldigt mycket!
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? jag hatar myror, och allting annat som kryper och se äckligt ut
Största svaghet: smycken. oh my, jag kan shoppa tills jag dör.
Det här är jag bra på: näe. jag tycker inte om sånahär frågor. de är jobbiga. och skrytsamma, för så är det nu för tiden kan man inte säga något bra om sig själv utan att folk tittar snett på en.
Chips, morötter eller godis? förutom godis är chips fint. med dipp, helst tsatziki. morötter?
Pizza eller hamburgare? kebabpizza
Skriver du dagbok? periodvis
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jo. när jag vågar ska jag pierca tungan. och när jag blir ännu en smula modigare ska jag tatuera mig också.
Stökigt eller välstädat? jag gillar städat, men lyckas aldrig hålla det så.
Är du rädd för blod? nej, men jag gillar det inte
Saltar du på maten? om det är för lite salt på så, ja
Gillar du att sjunga? haha. ja, i duschen
Anser du att du är stark? starkr som i fysisk stark? hah. nej, det skulle jag inte påstå.
Brukar du sola? ja, så blek som jag är så behöver jag fusksol!
Vad gör du om du får hicka? tycker att det är jobbigt
Kaffe, te eller inget? kaffe latte. gott gott

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska också på peace&love:P

stasia sa...

oh. lyx dig. jag verkar dock inte komma iväg nu. har fått mitt schema nu, och jag jobbar då. jag är arg, arg. arg!