fredag, juni 30, 2006

hello kitty

ah. titta. den här är nog alla flickors stora dröm. alla små flickor i alla fall. som drömmer om att bli prinsessor. cute.



den känns dock inte särskilt rätt på mitt rum. haha. men jag ska köpa den det första jag gör när jag får barn. om många många år. eller så kanske jag kan köpa den till mina au pair barn. om de visar sig vara snälla och söta och inte skriker alldeles för mycket. hursom. jag ska nog hitta en bra anledning till att köpa hello kitty teven. för den är ju så söt. dosh.

/s

3 kommentarer:

stasia sa...

catya - haha. jo. jag borde väl kanske det :)

Maria sa...

Ja jättesöt! Nu önskar jag att jag var 12 år yngre.. fast rosa funkar försig alltid i mitt rum haha

stasia sa...

maria - funkar den i ditt rum tycker jag att du borde inskaffa. den är to die for ju :)