lördag, juni 10, 2006

project runway

Jag missade project runway finalen
men här listar jag i efterhand mina favoriter

daniel v.
jag är imponerad. daniel v har verkligen överträffat mina förväntnigar. det snyggaste han gjorde under programmets gång var denna kreation, annars var han ganska tråkig, faktiskt. men under finalen hade han mycket fint att visa upp.



santino.
ja, santino borde nog ha vunnit. hans plagg var originella utan att bli för mycket. under programmets gång var han den enda som tycktes tänja på gränserna och vågade nya saker. go santino, plus att han påminner om någon jag träffade för länge sedan.



chloe.
jag är besviken för att chloe vann. det enda snygga i hennes kreation var just babydoll klännigen nedanför. och under programmets gång gillade jag inte henne alls.




oh. jag längtar till nästa omgång.

Inga kommentarer: