tisdag, juni 20, 2006

stasia ABC

A: nastasia heter jag
B: abyshambles gjorde hultsfreds bästa spelning
C: hanel 2.55, extra large, i rött, är min drömväska
D: agdrömmer gör jag väldigt ofta
E: tt välbetalt sommarjobb har jag fått
F: örövrigt är ett av mina favoritord
G: uld ska det vara
H: ultsfredsfestivalen var super
I: höst åker jag iväg som au pair till NY, eller NY trakten i alla fall
J: ag struntar i att Johnny Depp är 45. god damn snygg
K: ate Moss är alltid snygg
L: word är en bra serie. och jag är inte lesbisk
M: arc Jacobs är en gud
N: icole R äger en massa snygga kläder som jag vill få av henne
O: lsen systrarna vill jag byta garderob med
P: ete Doherty är min nya idol
Q: rill, finns det en som kallas
R: yssland kommer jag ursprungligen ifrån
S: kulle jag vara rik, skulle jag endast klä mig i marc jacobs
T: illgjorda människor är det värsta jag vet
U: tan smycken känner jag mig naken
V: elour gör väldigt fina kläder
W: ell, skriver jag ofta
X: L är en väldigt stor storlek
Y: tlig är jag, och jag står för det
Z: oo gillade jag när jag var liten
Å: h, är ett ord som jag flitigt använder
Ä: h, också
Ö: vrigt: jag kan inte leva utan dans

Champagne utmanade folk till att göra ett alfabet om sig själva.
jag hängde på
nu utmanar jag Er

/s

2 kommentarer:

Kaptenen sa...

Pete Doherty gjorde bort sig och inte mycket mer.

stasia sa...

hm. jag anser fortfarande att han bjöd på den bästa spelningen. sen allt annat runt omkring var inte mer än man hade kunnat förvänta sig. that's pete.