lördag, juni 24, 2006

shoes for stasia

jag behöver verkligen dessa skor. titta på de. de ropar efter mig. hah. nä, men alvarligt. jag överväger stenhårt att köpa de. jag är kär.

men jag behöver hjälp. kan någon tala om för mig hur det är med att skicka tillbaka till asos? vad kostar portot? vad kostar portot för att överhuvudtaget beställa? och ni som har erfarenhet av att köpa skor därifrån - hur är deras storlekar? stora/små/vanliga?

kanske någon som redan har köpt dessa? hur är kvaliten? hur känns de?

/s

9 kommentarer:

Anonym sa...

Frakten brukar kosta runt 60 kronor men det beror lite på hur mycket du beställer.
Skor har jag aldrig beställt, men kläder har jag upplevt varit normala i storlekarna.

Jag tycker absolut du ska slå till! :) Gillar du inte dem går de ju att skicka tillbaks.

stasia sa...

sandra. tack, tack. ja, visst gör det. så klart att jag måste ha de! det ska jag tala om för min mamma! hah

Anonym sa...

ååh, vilka supersnygga skor! jag tycker verkligen att du ska köpa dom. :)

stasia sa...

sanna - ja, visst är de! jag är helt kär i de. klart att jag måste beställa de!

Anonym sa...

underbara!

stasia sa...

sigrid - i know! kärlek på de!

Anonym sa...

att beställa ett par skor från asos kostar antingen 60 eller 80 kronor, att däremot frakta tillbaka dem om de skulle vara fel i storleken är svindyrt. jag frågade på posten en gång då jag vill skicka tillbaka en tröja och den skulle kosta nästa 150 spänn i porto! storlekarna på de skor jag har beställt upplever jag som normala.

stasia sa...

anna - tack för informationen. men nu är det så att eftersom jag är så fucking dum i huvudet. och tar 100 år på mig att beställa så har skorna tagit slut!

ursäkta mitt språk. jag är bara lite arg på mig själv.

men lätt att det vore värt att betala 150 kronor. med 50% chans att de skulle ha passat.

Anonym sa...

Jag har betällt skor från asos två gånger och då har jag beställt uk 6 då jag har 39 här hemma och de har passat båda gångerna