söndag, juni 18, 2006

i'm back

nu är jag hemkommen från hultsfred. what a week. fantastic!
i alla fall. i sista stund bestämde jag mig för att inte ta med min digitalkamera. så snyggast-på-hultsfred-toplistan som utlovades kommer inte att hända. sorry. jag har ingen scaner och orkar inte krångla med papperbilder. men i alla fall ...

hultsfred var underbart och pete doherty är förövrigt min nya idol. oavsett vad tidningarna skriver så gav babyshambles fetivalens bästa konsert. ane brun & hello saferide kommer också i toppen. smk däremot, som var fulla och som inte hade fungerande utrustning var däremot en besvikelse. skärpning grabbar!

här får ni pete som var snygg i hatt och rosa fred perry. och föresten, så tog pete lasses hatt från publiken och hade på sig den under konseren ... och gick med den på. så nu har inte lasses någon hatt. men jag tror att han är glad ändå.




/s

1 kommentar:

Anonym sa...

kan inte annat än hålla med, hultsfred va grymmt :)