torsdag, juni 22, 2006

åhlensväskan funnen !

för cirka 3 månader sedan tjatade jag om en väska från åhlens som jag väldigt gärna ville ha. problemet var bara att den hade tagit slut i färgen mörkbrun och fanns bara tillgänglig i färgerna sand och lightmossgrön, de färgerna var ofantligt fula. i alla fall så dog jag när åhlens sade att väskan inte skulle finnas mer i brunt. utan att sand och mossgrön var säsongens färger. oh. jag grät. men idag så var jag inne på åhlens och skulle köpa present och jag sprang praktiskt taget på ... (gissa vad?) ... jo, den mörkbruna väskan (!) oh. jag dansade där, mitt i åhlens gången. jag nästan grät av lycka. jag hade nästan glömt bort denna väska men så stod den där. det måste vara ödet! och jag skiter fullständigt i att halva sverige har en sådan. för jag är så kär i den här väskan (!) kärlek kärlek kärlek.

och om man knäpper upp knapprna innuti så får man en helt annan form på väskan. hela väskan blir rektangulär. som en helt annan väska. oh. jag är så lycklig idag. och imorgon, på midsommarfirandet ska jag inviga min nya indiska klänning och min kärleksväska. oh. jag är så lycklig.

/s

2 kommentarer:

Lisa sa...

Jag har också den där väskan! Visst är den fin? :)
Köpte den i mossgrön (!) och var läääänge tveksam, men sen tänkte jag att det kan avra kul i höst, när det är så mycket grått & svart!

stasia sa...

fashiongeek - den är underbar. och allt går ner :) hm. mossgrönt säger du. ju. det kan bli häftigt i höst när alla andra går med svart och brúnt. smart tänkt! dock är jag fortfarande mycket tveksam till just den så väldigt mossgröna färgen ;p